Mrl-1gvn ssa239688 Benimde 2.aşılama bugün oldu hayırlısı inşallah 🤲 Rabbim tez vakitte küçük mucizelerimize kavuşmayı nasip etsin
ssa239688 Mrl-1gvn bende önce femara sonra gonal f ıgne çatlama iğnesi ama kasıklarımda çok ağrı oldu bu sefer özellşkle çatlatma iğnesinden sonra
Fatmadali Mrl-1gvn ilk klomen kullandım 2 tur. Sonra femera+çatlatma iğnesi kullandım. En son aşılamaya geçince ganol f ve çatlatma iğnesi kullandım. Tabii tüm bu süreçlerde duphaston içiyordum ama aşılamada progestan fitil verdi şimdi
Mrl-1gvn ssa239688 Himm ben aşılamaya başlamadan önce letrol kullanmıştım etkili olmadı bakalım bu ikinci aşılama olcak hayırlısı nasip inşallah