uyar-46 Kızlar sorum şu ki 4 aylık bebeğime emzik tutturmak için damaklı iki farklı uçta emzik almıştım önce birini tuttu şimdi diğerini de tutuyor emziklerin biri yuvarlak diğeri kesik uçlu ikisini birlikye kullanmamın sakıncası var mı sizce?