Selam kızlar, kendimi çok kötü hissediyorum bebeğimin gelisimi iki hafta geriden gelmeye başladı. Daha iki hafta öncesine kadar önde giden bebeğin gelişimi geriledi. Kabızlık sebebiyle yetersiz beslendim sanırım benim yüzümden oldu. 32 haftalık hamileyim hep onde giderken neden böyle olmuş olabilir bu durumu yaşayan var mı aranızda neler yaptınız da duzeldi ya da duzeldi mi bebeğinizin gelişimi? Doktor oksapar iğneye başlattı vitaminleri degistirdi Cok üzgünüm :(