Esraserttag Resmen regl olmuş gibiyim bacaklarım belim kasıklarım ağrıyor aynı durumu yaşayan oldu mu ?
Aselkus Esraserttag 32 haftaligim bende de 2 haftadir adet agrisi oluyordu hatta erken dogum dkye cok korktum ama grip oldum antibiyotik kullandim agrim gecti sanirim enfeksiyon varmis antbytigi icincr agrim gecti
Zeynep_2304 Esraserttag hala da geçmedi kasıklarım çok ağrıyor yürümekte bile zorlanıyorum hastaneye gitsem acaba ağrı kesici falan yapar mı
Zeynep_2304 Selin356 idrarda falan yanma yok ama sadece kasıklarda ağrı var enfeksiyon olabilir mi ki
dilekkaratas1 Bende 33+3 üm regl ağrısı oluyor ama ara ara saniye ağrılar oluyor sürekli devam etmiyor yani günde 5-6 kez oluyordur