Buseemm sırayla cevaplayayım öncelikle testleri görmeden kesin yumurtlama olmuştur denilemez fakat zaten yumurtlama oldugunda 2 gün çok koyu olabilir 3.gun çatlama olmuş olabilir ayrıca dediğiniz gibi uzun süre koyulukla devam ettiyse çatlama problemi yaşıyor olabilirsiniz bu testleri kullanirken günlük gibi saat tarih tutulmalı ve testler saklanmalıdır ki aradaki farkı net bir şekilde anlayabilesiniz adetinize kısa zaman kala tekrar yumurtlama görmüş olabilirsiniz bu yüzden koyulasma olmuş olabilir ya da gebesinizdir ovu testi pik cikiyordur sizin durumunuzda yumurtlama ayda 2 kere olmuş görünüyor ama sadece sözlerinize ithafen bunu söyleyebiliriz testlerinizi günlük gibi tutun hergun aynı saatte 2 saat sıvı alımını bırakarak yapın ve ilk idrarla yapmayın ayrıca yumurtlama 14gunde bir olur demek yanlış olur herkesinki değişir ki örneklersem ben regl gecikmemin 2.gunu pik yakaladım değerlendirdim ve gebeyim kullandığınız marka da önemli ovu testinde bazıları yanıltıcı gosterebiliyor marka tavsiyesi olarak innovita öneririm regl biter bitmez başlanmalı regl olana kadar gecikse dahi devam edilmelidir tek tek not tutup testlerinizi kağıt üstüne yapıştırıp bana atarsanız yardımcı olmaya çalışırım