Mutluanne66 Meraba sezeryan yapalı 36gun oldu sezeryandan sonra sağ tarafta açılma ve yeşil su akmaya başladı hastaneye gitim intibiyotik verdi ama geçmedi sizlerin başına da geldimi ne yaptınız ev de her hangi bir yöntem varmı yapa bileceğim