Nzk benim ilk gebeliğimde 15 haftada doğum gerçekleşince 2 gebeliğimde doktor önlem amaçlı dikti ben başka bir sebepten dolayı İkizlerini erken doğum yapmak zorunda kaldım şu anda 22 haftalık gebeyim doktorun 12 haftada dikiş attı Şu an bir sıkıntım yok ufak tefek enfeksiyonları mı oldu O da çok normal vücudunda yabancı bir madde var temiz tuttuktan sonra hareketlerini kısıtla dıktan sonra bir sıkıntı olmuyor Benim çok arkadaşım var serklaj ipi ile doğuma giden diyorum ya Kalbini gönlünü rahat tutacaksın Allah bol bol dua edeceksin Sonuçta yaşayacağımız her şey kader ama kendini hayatı Zindan etme bugünlerin tadını çıkar