Aybarssmom__ Genelde öyle oluyor hatta çoğu kişiye sendrom teşhisi bile konuyor ama sonuç olarak gayet sağlıklı doğan bebekte çok fazla ben sırf bu yüzden yaptırmamıştım hamileliğimi etkilemek istemedim o test oran veriyor sadece yani canınızı sıkmayın
11-11 Cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim Canımı sıkmamaya çalışıyorum ama çok korkuyorum bebeğimi etkilemekte istemiyorum ama bilmiyorum ne yapacağım
Bahar1644 11-11 raporu atarmısınız yanınızda olduğunda içinizi ferah tutun tek başına o yeterli değil