Naviber İdrarı damlatır damlatmak hemen silik bir çizgi çıktı https://mutluresim.com/image/n0DBeQ
Naviber Biraz bekledikten sonra çıksaydı bekleme çizgisi derdim ama beklemedim. Kan testi vermeli miyim? Olumsuz sonuç alırım diye korkuyorum vermek istemiyorum şu an. Her an adet olacak mışım gibi kasık ağrısı ve bacak ağrılarım var dört gündür.
Buseemm Naviber bence sen yarin ilk idrarla tekrar test yap bak bakalim koyulasacak mi eger koyulasmissa var demektir yoksa ya da dunkuyle ayniysa kan testi ver yada adetini bekle
Whitelavinia Naviber bende aynını yaşadım, inanılmaz kasık ağrısı yaşadım batıyordu hatta meğerse bebeğim miş❤
[silindi] Naviber var kan testi verin yine de kesin sonuç için. Kasık ağrısı da oluyor adet olacakmış gibi
BhrRzgr_06 Naviber Benimde ilk başta bu şekilde silik çıktı kan verin inşallah gönlünüzden geçtiği gibi sonuçlanır🤲💐
birLinaannesi Naviber bende bu şekilde öğrendim gözün aydın olsun kan testi vermeyi ihmal etme hayırlı olsun❤️🤲🏻