Mavilisa ayin 19. ve 20. günü değerlendirdik. Pik yaptığı gün şehir dışında olduğumuz için değerlendiremedik. Sat 5 Ekim.
Bugün ovulasyon yaptım sanki koyulasmaya başlıyor. Gebelik mi oluşuyor yoksa tekrar yumurtlama olabilir mi? Yoksa bu çizgi normal mi? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.