144355 Merhaba 🤗 7+3 günlük hamileyim ve dün gece hafif kahverengi akıntı yaşadım. Ebemi aradığımda kramp gibi başka şikayetlerim olmadığı için bunun rahim ağzından vs kaynaklanabileceğini söyledi. Bu durumu yaşayan oldu mu aranızda?
deryaPolat0904 Ben yaşadım 6 haftalıkkrn doktor ultrasonla baktı kanama yok dedi kesede bozulmamis dedi progestan verdi düşük önleyici iğne yaptım o şekilde ilişki yasak dedi
144355 deryaPolat0904 Umarım iyisinizdir şimdi 🙏 Benimde iki gün sonra ilk ultrasonum var. Ama nedense pek huzursuzum. Sanırım arayıp erkene almalarını rica edeceğim :/
Eme2 Merhaba ben 4 +2 yım bende 4 gündür leke geliyor hergün çok az. Dr gitmedim. Bugün kan testi için sağlık ocağına gittim kan testi yapmadılar bir hafta daha bekleyelim dediler.
144355 gokcecicek :( Ben yurtdışında yaşıyorum ve burda ebe kontrolü altında oluyorsunuz öncelikle herhangi bir sağlık problemi olmadığı sürece. Tekrardan aradım ve tekrardan akıntı yaşadığımı söyledim ama kahverengi bir akıntı olduğu sıkıntılı bir durum olmadığını söyledi ( düşüklerde genelde kırmızı tonda kanama ve kramplar eşliğinde oluyormuş) Siz de nasıldı ?