Ben özele gittiğim halde 11.haftada henuz erken demişti önümüzdeki ay bakalım dedi. 15+6da gittim o zaman tam gösterdi. Sabırla beklemek lazım. Erkek daha çabuk gösteriyor gerçekten. Birde ben çikolata yedim muayeneden yarım saat 15 dakika kadar önce. Faydasi oluyor mu bilemiyorum ama gösterdi oğluşum hemen. Sağlıklı olması da ayrıca sevindiriyor zaten çok şükür.