Zeynep_ze Deryagkn ben 36 oldum bugün kontrole gittim gün alırım umuduylada gittim tahmini konuştu 38.haftamda bir daha gideceğim o zaman tam tarih alacam ama çok heyecanlıyım ya keşke bugünden alsaydık günü
imeaeb Deryagkn Biz 39.hafta diye konuştuk sadece net gününü almadık 2 hafta sonra muayenede yine bakacağız
Deryagkn Busraa-aa ilk doğum sonrası sezeryan olanlara 40 hafta dolmadan aliyorlar beklemiyorlar 37 38 39 haftalarda bebegin gelişimine göre sezeryan ile aliyorlar bebegi
Deryagkn Zeynep_ze bana cuma günü anestezinn istediği tahlilleride yaptırdı 10 gün sonra gel anesteziylede görüşürüz gün kararlastiriz dedi ama ayın 13unde izne çıkıyor doktorum Kasım 11 12 gibi aliriz dermi acaba erkenmi olur bilmiyorum
Zeynep_ze Deryagkn e siz 35 haftalıksanız niye o kadar erken alıyorki bana bile tahmini 20si demişti bebişiniz mi iri acaba