Kızlar 39+2 haftalık gebeyim bugün çatı muaynesi oldum. Sıfır açıklık bebeğin başı yerleşmemiş kanala. İlçe de oturuyoruz ve 2 tane kadın doğumcu var doktorum doğumun burda riskli dedi tam teşekküllü hastaneye gitmen lazım dedi ,sezeryan yapalım istersen dedi. Kalbim o kadar ikilemde ki eğer beklersem çocuğun kilosu da riske girecek,bekledim diyelim başı kanala yerleşir mi. Sezeryan olmak istemiyorum bir taraftan diğer yandan riske girmek istemiyorum. Akıl verin lütfen sabahtan beri ağlıyorum.😓😓