nazelakcay oylesinebiri0 doktorum iki gün arayla iki kere baktı ilk 83 çıktı sonra 240 larda bir şeydi bir daha bakmadı betayla çok alakalı olmayabiliyor deniliyor ama bilmiyorum bir daha gerek duymadı doktorum zaten kese göründükten sonra hiç bakmıyorlar genelde betaya
kardelen25_ Eses25 gebeliğimi 450 betayla öğrendim. Daha sonra betaya hiç baktırmadim. 4. Hafta da gittigimde tek kese idi 6. Hafta kalp atışını dinlemek için gittiğimizde iki kese göründü ve kalp atışlarını dinledik😅
kardelen25_ Eses25 aynen sürpriz oldu. Beklenen Adet tarihden 3 gün geçmişti kan tahlili yaptırmıştım