Bulut34 yüksek ihtimalle gebelik şekeriniz var şeker yüklemesi yaptırmamışmıydınız? Beslenmeye diyetle devam etmeniz gerekiyor karbonhidrat şeker tatlı alımını azaltmanız meyveyi bile sınırlamanız lazım. Doktorunuzun bir diyetisyene yönlendirmesini isteyin bence şekerin erken doğum ve daha başka kötü riskleri var.