Zeynep26 33. Haftamdayim. Medicalpark Ayhan Yılmaza gidiyorum ve gördüğüm en iyi doktor bence. Eşi de kendise. Şu an keskesiz dogum egitimi bile aliyoruz sayelerinde çünkü sadece doktor degil, Doula’lar. Gereksiz tahlil ve ilac kullanimi yaptirmaz asla. Ne psikolojilerle gittigim yanina, cubku kotu gecirdim sureci 6 bucuk ay kustum,fakat gidince psikolojimi her defasinda yükseltti. Ayrica harika bir ekibe sahip. Prensesler gibi hissettiriliyorsunuz doğum sirasinda. Bazi arkadaslar olumsuz seyler yazmista inanin sasirdim. Farkli sebebler vardir belki.