Gmz57 Anne sütüne en yakın mama hipp diyorlar genelde onun için bende sanırım hipp i tercih edeceğim ben aslında oğluma da sma yedirmistim gayet güzel gelmişti gelişimi iyiydi bakalım kızıma da hipp alacağım memnun kalırsam devam edeceğim zaten öncülüğüm anne sütü eğer sütüm yeterince artar bebeğimi doyurursa mama vermeyi düşünmüyorum