Kızlar bugün ultrasona gittim 6+4 haftalık hamileyim ultrasonda 5+4 günlük çıkıyor kalbi yeni oluşuyor 100 atiyordu normalmi? Ve bebek kesenin içinde zar zor gözüküyordu 3 mm di çok küçüktu ben çok kiloluyum üstten baktı bilmem bu yüzden mi öyle gözüküyordu ilk hamileliğimde baştan sona kadar vajinal ultrasonla bakıyordu doktorum karnım yagliydi bebeğin haftasına göre çok küçük olması normalmi?