sevgdemr5 sizin bebeginiz nasıl doğum pozisyonunda mi ? Normal sezeryan bişey dediler mi . Bana bugün gittim iki hafta sonra gel dedi o zaman çatı muanesi ve kan testleri yapicaz dedi . Biraz çatı muanesi korkutuyor beni 🥺 günleriniz bile aynı sizinle o yüzden soruyorum