Merhaba. Son adet tarihim 16 eylül. 14 ekimde beta hcg değerim negatif geldi. 19 Ekim’de adet olacakmışım gibi kasık ağrısı ve göğüs hassasiyeti ile test verdiğimde beta hcg değerim 42 . 82 geldi iki gün sonra 104 geldi 4 gün sonra 611 ve iki gün sonra tekrar baktığımda 1864 geldi o güne kadar belirtilerim devam etti ama dünden beri ne göğüs hassasiyeti ne de kasık ağrısı kalmadı 4 kasım cumartesi ilk kontrolümüz var ama boş gebelik olmasından çok korkuyorum böyle bir anda belirtileri kesilen oldu mu