Merhabalar regl bir hafta gecikti 4 test yaptım bu süreçte hepsi pozitif. Ağır grip hastası olduğum için hastaneye gidemedim sağlık ocağında kan testi yaptırmak istedim ama bir ayı geçmediği için yapmadılar. Bir hafta sonra gelin dediler. Perşembe gününden itibaren lekelenme oluyor ama çok çok az. Endişelenecek bir durum olabilir mi acaba