Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak tüp bebek yaptırdık ve ilk denemede tuttu. Bebeklerim ikizdi birer hafta arayla kalpleri durdu ve kürtajla aldılar. Doktorum genetik bir sorun olabilir dedi. Aynı sorunu yaşayan var mı aranızda ilki düşük oldu diye bundan sonraki gebeliklerde de aynı problemi yaşar mıyım sağlıklı bebek olma ihtimali yok mu sizce