Merhaba benim hamilelik öncesi zaten hapşırırken öksürürken bir iki damla idrar kaçırma sıkıntım vardı kaç kere doktora gittim dedikleri tek şey pelvik kaslarımın zayıf olması. Az önce afedersiniz baya kustum kusarken de alttan hep kaçırdım çocuk gibi işedim resmen kendimi çok kötü hissettim ağlıyorum hep zaten hamilelik başından beri yine öksürürken hapşırınca kaçıyordu ama bu sefer çok fazla oldu ne yapabilirim bunun bi çözümü yok mu doktorun dediği egzersizleri de yapınca karnıma sıkıntı olur diye korkuyorum böyle durum yaşayan var mı 🥺 idrarın sürekli kaçması çok kötü bir şey ilerleyen süreçlerde ne olacak