tugcesakzci Tugce889 beta düşmesi kimyasal gebelik oluyor. Yine de Bi doktora görünün ne olur ne olmaz. Bazı durumlarda kürtaj vs de yapabiliyorlar ihmal etmeyin.
Beyzanury1234 Tugce889 hamilesin canım ama kimyasal gebelik geçiriyorsun küretaj olabilirsin ihmal etme
momofmychildren Canım benim de beta düşmüştü kimyasal gebelik geçirdim ama değerim sonra yükseldi o yüzden kürtaj olmak zorunda kaldım. Kanaman olacak muhtemelen korkma kanaman bitince de doktora git
Tugce889 momofmychildren geçmiş olsun. Neden kürtaj oldunuz bir de ne zaman oldunuz adet bitince mi? Değer 2. Kez yükselmemişse kürtaj olmak zorunda mıyım yine de?
momofmychildren Tugce889 kanamam oldu kimyasal gebelik dedi doktorum ama Beta değerim düşüşten sonra yükselince dış gebelikten şüphelendi bir hafta bekleyelim dedi bekledik değer tekrar yükselince rahmi temizlemem lazım dedi
Svvl Değerin düşmesi sağlıksız bir gebelik olduğunu gösterir.Vakit kaybetmeden bir kadın doğum doktoruna muayene olmanızı tavsiye ederim.
Tugce889 Svvl adet bitince gitmeyi düşünüyordum şu an napabilir ki? İlk defa böyle bir durum yaşıyorum. Bilgisizliğimden soruyorum yanlış anlamayın 🙏
Tugce889 Svvl canım perşembe kanda 10 çıktı. Ertesi gün adet oldum. Kan verdim cuma günü doktora söyledim. Bu sefer 6 çıktı. Şu an adetim yani.
momofmychildren Tugce889 eğer değerin düşerse korkma ama yükselme olursa doktor müdahale ediyor. Şu an gidip beta değerine baktır
momofmychildren Tugce889 evet canım kimyasal gebelik kanı oluyor. Kimyasal gebelige düşük gözüyle bakılmıyor ondan dolayı düşük diyemezsin sağlıksız gebelik vücuttan atılıyor