balbadem1 Guler_2 ben henüz 8+5 im ama bende ye ekten sonra aşırı şişiyorum sanki yediğimde birşey değil yani normal mı acaba
Guler_2 balbadem1 ya evet sabahları bakının karın yok akşam 7 ayllk gibi bence qaz bagirsak dolması falan onun için böyle
balbadem1 Guler_2 evet gaz zaten bende aşırı var bide süt vs de içiyorum daha çok oluyor yarın kontrol var hem halsizliği soracağım hemde bunu bilgi veririm sana da 🙃