smnbr Aranızda yenidoğan döneminden itibaren kaşık biberon kullanan var mı? Hangi marka tavsiye edersiniz? Zor oluyo mu kaşık biberon ?
fizikcianne smnbr doğumuma 17 gün kaldı. Ne olur ne olmaz diye hastane çantama attım. Bebedorun aldım baya öneriyorlardı meme reddi yapmıyormuş
smnbr fizikcianne Ben de biberon asla kullanmayın tavsiyesi kaşık biberona yönlendirdim kendimi. Teşekkürler :)