Lin1234 Psikolojik olarak tüm belirtileri yaşayabilirsiniz bu çok normal ben 7 ay hepsini yaşadım 8. Ay hic kafaya takmadım, aklimi dağittim belirti aramadım ve hamileydim. Sizin ikinci hamileliğiniz kafaya takmamayı deneyin. Yumurtlama günlerinizi iyi değerlendirin. Hemen olacak diye bir sey yok ki vücut hamileleği kendini hazırlar. Bu da en az 6 ayı bulabilir. Hemen moral bozarsanız vücudunuz etkilenir