Ozlemeliz Kızlar selam yedi hafta hamileyim geçen gün kanamam olduğu için hastaneye gittim eşimle konuşmalı var İğnem yapıldı normalde 28. haftada olması gereken İğnem kanamam olduğu için yapıldı Ve şu an farkettim ki çamaşırıma tekrar kan geldi Doktorumu aradım bir şey söylemedi gelmen lazım diyor ve gidemiyorum hastaneye kimse yok yanımda korkmalımıyım Başına böyle bir şey gelen oldu mu hiç lütfen yardımcı olun korkuyorum artık
Tomurcuk18 Ozlemeliz Doktor gel dediyse bi taksiye atlayıp gidin burdan kimse yardımcı olamaz. Riske atmayın.
Benay Ozlemeliz başıma gelmedi canım ama doktor gelmelisin diyorsa gideceksin taksi tut git olmadı komşuna yalvar seni hastaneye bıraksın ama ne yap ne et git Allah korusun herşey olabilir