Saravi Haftamda çalışabilir raporunu aldim isyerime verdim. 37. Haftayı beklemeden 1 hafta öncesinde izne ayrılmak istiyorum bunun için çalışamaz raporu tarzi bi rapor almam gerekiyor mu yoksa izin hakkımı zaten kazandığım için sadece bildirmem gerekli mi lütfen yardımcı olur musunuz
fizikcianne Saravi 36. Haftada çalışamaz raporu alıp tekrar iş yerine vermeniz gerekiyor. 32 den 36 ya kadar çalıştığınız için 4 hafta doğum sonrasına devretmiş olur izniniz
Sumeyye_g Saravi 32 de çalışır aldıktan sonra izni 37 dolmadan da istediğin zaman alabilirsin aldığın günden başlar izin hakkın haftasonu falan girdi hiç bi kazzanç vs olmaz aldığın günden başlar izin süren
Saravi @fizikcianne peki cuma günü 36. Haftaya giriyorum cuma almamla pzt haftasonundan sonra almam arasında bi kazancım olur mu haftasonu 2 gün artı olarak devreder mi
Saravi @seda2452 peki cuma günü 36. Haftaya giriyorum cuma almamla pzt haftasonundan sonra almam arasında bi kazancım olur mu haftasonu 2 gün artı olarak devreder mi