Kızlar yeni Dyson v12 aldım sürekli stantta şarja takılı mı durması gerekiyor yoksa ihtiyaç halinde doldurup şarjdan çekip işiniz bitince tekrar mı şarja takıyorsunuz bir kaç gündür doldurup kullanıp sonra şarjdan alıyorum bilen biri aydınlatabilir mi 🫶🏻