Byznruznn Kızlar çalıştığım için gün içerisinde X-ray ve dedektörlerden geçiyorum bir zararı varmıdır !
gamzecgr Byznruznn zararlı tabi ki sürekli kullanmak daha zararlı hamile olduğunuzu belirtip yan tarafından geçebilirsiniz benim de çalıştığım yerde vardı öyle geçiyordum sürekli yandan