Merhaba, benim de 12.haftaya kadar hep kanama alanım vardı. Ara ara da peçeteye gelecek şekilde pembe lekelenme oldu. Progestan fitil ve iğne kullandım. Şimdi 18+3 olduk çok şükür. Çok ayakta kalmamaya kendinizi yormamaya çalışın. Geçer Allah’ın izniyle. Sağlıkla bi gebelik yaşayıp,sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz❤️