Merhaba benimde çift yumurta ikizii 9 haftalık hamileyim ilk gebeliğim 5 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim ilk kontrölde tek kese gözüktü tekrar gittiğimde doktorum ikiz dedi sok oldum kendime gelemedim öylece ağladım gidene kadar ilk gebeliğim tecrübesizim nasıl olur nasıl yaparım diye düşündüm durdum 15 gündür mide bulantısı kusma yaşıyorum cidden allah yardımcımız olsun