gudmorningbeya Mellygt dün 23 haftalık doğan bir bebek okudum allahtan ümit kesilmez inşallah sağ salim kavuşursunuz 🩷
269522 Mellygt kuzenim suyu azalmış diye 33 de doğum yaptı ciğer geliştirici vs yapıldı doğumdan önce küveze bile girmedi bebeği şuan 2 yaşında :) hiç korkma kğveze de girebilir 40da doğup giren de var korkma canım inşallah sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın inşallah küveze de girmez
269522 Mellygt korkma canım benim tabi ki ederim Bazı bebişler erkenci oluyor :) sen içini ferah tut Allah’ın izniyle çok güzel büyücek bebeğin :)
Mellygt 269522 çok teşekkür ederim hepinize başka ile sevk ediliyoruz ne olacak bilmiyorum daha eşyalarıni bile yikatmamkstim. Sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin rabbim
sevvalbaran rabbim sürecini kolay etsin hiç korkma dua et sadece. her şey olması gerektiğine varıyor inşallah sağlıkla en hayırlı vakitte bebişini alıcaksın kucağına
Melekecre Allah yardımcın olsun canm, sağlığı iyiyse dışarda kuvezde daha çok toparlanır,bende 32.haftama girdim , sezaryan doğum olucak,ama kasılmalarim feln bazen çok oluyor içimdeki ses herşeyini hazrla diyor