En son 27. Haftada gelmiştim. Şu an sıra beklıyorum.
Çalışabilir raporu almak için geldim ama bebeğimi çok merak ediyorum. Bu haftada olanlar var miii nasıl gidiyor. Benim çok şükür bir sıkıntım yok. Ne mide yanması ne Bel çatı ağrısı
Sizlerin nasıl gidiyooorr.
Bu arada hastaneye yine zam gelmiş 🤪