31+2 deyim. Eşimle beraber cafe işletiyoruz. 35 kişilik kapasitemiz var. Aklınıza gelebilecek tüm içecekler, kahvaltı, tatlılar, tost, gözleme, hamburger gibi aparatifler mevcut. Çalışan yok özellikle almıyoruz ki elimize adam akıllı para kalsın. Son 2 haftaya kadar aslında gayet iyi gidiyordum ama son zamanlarda artık ben de çok yoruluyorum. Gece dönerken bile inleyerek uykumdan uyanıyorum her yerim ağrıyor. Dün mesela 29 Ekim olduğu için acayip yoğundu. Bu sabah resmen yataktan dayak yemiş gibi kalktım. Her ne kadar eşim beni yormamaya, dükkan sakinken “git uzan arkada” diyip gönderse de beni artık yapamıyorum. Sabah 8 gece 12 vücut dayanmıyor. Ama dayanmak zorundayım. Maalesef esnaf olmak daha zor doğum parası dışında para alamıyorum. Sgklı gibi rapor parası alamıyorum. Çalışmazsam para yok yani. Ekonomi o kadar kötü ki dayanabildiğim yere kadar dayanmak zorundayım. Çok şükür çalışırken bebeğim beni yormuyor ama her akşam eve geldiğimde balon gibi olmuş ayak bileklerime bakakalıyorum. Ben dayanıyorum ama vücudum dayanmıyor maalesef. Allah çalışan annelere kolaylık versin. Çok zor.