25sezaryan ile doğum yaptım ve cuma günü enfeksiyon çıktı bebeğimde hemen öğün sevk verdiler ve İzmir’e yatisi yapıldı başına gelen oldumu kaç günde çıktı bebeğiniz bugün ariyip öğrenecem yarın gidicem ama çok merak ediyorum cumadan beri yatiyorda başına gelen oldumu acaba 😔 bilgi verirmisiniz çok zor çünkü ve zaten
Kayınvalidem de bebeğimi çok vermedi bana hep kucağında gezdirdi alismasin sana yatarak emzirdim ben öyle alisirsa olmaz kucağa alisir dedi yorar bizi alismasin sana dedi ve kendi kucağa alistirdi bebeğime doyamadım ve artık çok özledim lütfen başınıza geldiyse kaç gün yattı acaba