Odininmamisi Kızlar oğlumda hatırlarsam 7. Hafta gibi sabah bulantılarım başlamıştı 12. Haftada bitmişti şimdi 6+1 im ne bulantı ne bir şey kendimi hamile gibi bile hissetmiyorum 😀 Var mı böyle olan
MomsE Odininmamisi 7. Haftadan sonra feci şekilde kusma tiksinme bulantı koku hassasiyeti hepsi bir anda başlamıştı 15. Haftaya kadar devam etti azalarak yok oldu şimdi. Getirme aklına olmasın hiç geçmeyecek sanmıştım
annelik_4 Odininmamisi son gülen iyi güler 😂benimde 6.haftama kadar hicbsyim yoktu hatta inşallah hep böyle devam eder dedim 7.haftama giriş yaptım giriş o giriş herşeyden tiksindim🥺smdi 8+3 olduk halen aynı inşallah geçer🤲
Gsanalika58 Sen yine hissetmişşin ben 30’hafyalıgım hala hiç belirtim yok :) tekmeden başka belirti nedir bilmiyorum hamilelik nedir allahıma şükür beni koruyor :)
Gsanalika58 @Nursonmez keşke kanka :) hahah bende şaşkınım zaten hamileligimi ögrendigimde benek 3 aylık olmuş hahahah test yapmadam tlc ekibine döncem hahahhaha