Halime4721 Kizlar 32 haftalık gebeyim geceden beri gecmeyen sancım var düzenli değil ama geçmiyor bebeğin hareketlerini de hissediyorum ama ilk defa böyle oluyor geçer diye bekledim geçmedi doktora haber vermeli miyim sizce ?
Nurhayat65 Halime4721 mutlaka haber ver ve git bende de öyle oldu açılmam ve sancımın oldugunu söyledi doktor erken oldugu için sancımı ilaçlarla durdurdular mutlaka git ihmale gelmiyor malesef cnm