zeyno012 uygulamaya göre son 2 gün 39+5 olduk bir iki gün öncesine kadar gelecek sanıyordum ağrı sancı çok oluyordu. Şimdi hiçbir belirti yok üstelik 1cm açılmam da var. Yarın tekrar doktora gidecem bakalım ne diyecek doktor. En son her şey normal doğum yolunda giderken bi an da sezeryana dönmesini istemiyorum kendimi hiç ona hazırlamadım. Keşke yarını domtora gitmeden önce bugün gelse güzel kızım