Günaydın canlar 😍doğumum nasipse Nisan sonuna denk geliyor 14 haftalık hamileyim ilerde alışveriş yapacağım zaman nasıl olmalı bebeğim yazın 3-4 aylık olacak kısa kol uzun kol battaniye kışlık nasıl yapılmalı kalin battaniye mi alayım ince nohut battaniye mi tişört uzun kol vs ne kadar olmalı ilk gebeliğim tecrübesizim teşekkürler 🌸