Kızlar yumurtam 18 cm olmuştu doktorum burdan tayin olunca çatladı mı diye kontrole gidemedim ilçedeyim tek doktor var. Acaba yumurta neden çatlamaz. Adet oldum bu arada. Hormonlarım temiz çıktı. Kürtaj oldum 6 ay korundum yaklasik 1 senedir bebek istiyoruz olmuyor sizce neden olabilir