En iyi doktorunuz yönlendirecektir fakat benim kürtaj olduğum hafta erken haftalardı ve doktorum kontrole gittiğimde bir sorun olmadığını ve 10 haftadan küçük kayıplarda beklemek gerekmediğini söylemişti. Naçizane istiyorsanız beklemeyin, kürtajdan sonraki 8.aydayım hiç korunmadığım halde gebelik oluşmadı, stres olmaya başladım.🫠 korunmadık fakat günleri de düzenli takip etmedik ama yine de isteyip olmaması strese sebep oluyo bi noktada