İkizlerim için isim arayısındayım fikirlerinize açığımm 🥰
Monaaa bende önerileri bekliyorum ikizlerim için☺️
Monaaa Cem Ecem
Monaaa asel-Aras
Monaaa göktuğ- Ayça
Doğa bulut Miray miran
Hem de ikiz ise muhakkak yaramaz olmayan isimler koyun derim..
Zuhales özellikle alp olan isimler çok yaramaz oluyor
Serap-asel asel -aybars
Monaaa oğlum yağız efe , kızım Beliz lina ☺️
Monaaa Sefa-Merve
Monaaa aaaaa evet Buda güzel oldu 😇