eminebzkrtt bende de öyle oldu bi kaç defa ,doktora yazın mutlaka öyle düşünmeyin, doktorum 2 saat uyuyabilir sonraki 2 saate en az 10 defa hareket olması gerekiyor yoksa acile git nstye dedi, burda bi kadın post yazmıştı hatta bebek hareket etmiyordu ayaktaydı kadın yorgundu o yüzden ermiyor diye düşündü ,38 hafatada hastaneye gitti ve bebek ölüymüş içinde … 😢😢 korkutmak istemiyprum asla ama bende takip ediyorum hareketleri hep