Aşılamanın 12.günü lekelenmelerim oldu
Bugün 13.gün ve tam âdet oldum maalesef artık bana tüp bebek yolu göründü zaten doktorlar çok düşük olduğunu söylemişlerdi gerçi ama bir heves umutlandim tutar diye deli gibi kasık ağrısı bel ağrısı çektim çok dikkat ettim hiç kalkmadim tutmuştur bu sefer oldu dedim olmadı işte görenler beni hatırlar arkadaşlar bir sonraki ay tüp bebeğe başlayacam ama gerçekten çok fazla korkularimda var 😞😞