superrmomy ben düşük yaptım kürtaj oldum .bir kere adet oldum ondan sonraki ay hamile olduğumu öğrendim .doktorum hiç beklemene gerek yok demişti .öle de oldu çok şükür Rabbim tekrar nasip etti şimdi 35 haftalığım hamilrligimde çok güzel geçti hiç problemim olmadı .inşallah sizinde öle olur .eğer tekrar istiyorsaninz arayı çok uzatmayın çünkü insanın piskoljisi çok kötü oluyor