dml-z normal mi çok mu diye hiç düşünmeyin burada gerekli gereksiz yorum yapacak çok insan var moralinizi boşuna bozarsınız . Lohusa dönemi rahmin ve vücudun toparlanması içindir doğumda zaten bebeğin suyu vücudunuzun şişi ödemi derken bu süreçte aldıklarınızın bir kısmını kendiliğinden vereceksinizdir . Kiminin 7 aylık karnı küçük olur kimin 3 aylık karnı kocaman şişer . Kimi ilk üç ay 10 kilo alır kimisi hiç almaz kimi 20-25 kilo alır . Siz bu sürecin doğal olduğunu bilin . İçinizde birisi sizden besleniyor unutmayın . 💖