Ben daha 14 haftalığım şimdiden deliksiz uyuyamıyorum, normal mi ki? Dün gece 3 gibi uyandım artık 4 5 miydi bilmiyorum tekrar uyuduğumda ondan önceki günlerde de hep 5 te uyanıyordum. Akşam da normalde çok erken uyuyup kalıyordum (dün hariç dün geç yatsam da yine de uyandım). Uyku düzenim falan kalmadı yani ama nedenini de anlamıyorum. Hep de bir sıkıntılar, rüyalar, stres falan nedense.